Når uhellet er ute

I helgen klarte jeg det kunststykket å spraye hårspray utover hele macbooken min. Jeg skulle spraye hårspray i håret (for hvor ellers gjør man det?), men det jeg ikke visste var at tuten hadde blitt tett og som resultat av dette sprayet sprayen i en helt annen retning enn den jeg hadde tenkt at den skulle gjøre. Ergo, jeg fikk spray i øyet og over macbooken. Derfor er det nå rett og slett ubehagelig å bruke tastaturet, for det ble så utrolig ruglete av all hårsprayen. I tillegg er skjermen dekket av små hvite prikker. Upraktisk! Men jeg har altså funnet løsningen.

Nå er jeg klar over at man kan finne andre typer servietter til å tørke skjermer og elektroniske apparater, men disse her er jo helt nydelige! Dersom du er interessert finnes de hos Stay Well Kept. For det er kanskje noen andre som har sølt utover pc-en sin før meg også?

~ Ingunn

Leave a Reply

