Jenter kan også like biler

 

Jeg liker biler. Jeg vet det kan være overraskende å høre dette, for det kan vel sies at jeg er en relativt feminin jente – jeg leser mote- og interiørblogger, jeg elsker å shoppe, jeg liker rosa, jeg leser cosmopolitan, costume, woman og andre jenteblader, og jeg har den logiske tankegangen som gjør at jeg faktisk stabler varene i handleposene etter at jeg har handlet på matbutikken – men samtidig er jeg utrolig glad i ting som sport, biler og øl.

Og poenget med at jeg sier dette er at jeg i dag leste Dagbladets anmeldelse av bilspillet Forza Horizon:

… Og min første tanke var: Hvorfor finnes det ikke bilspill hvor de lettkledde damene er byttet ut med kjekke menn?

One response to “Jenter kan også like biler

Leave a Reply

